Nekad 2wx2l | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2wx2l

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad heter du på discord? 2wx2ᴺᴺᴬ#7621

Ange ditt födelsedatum 18 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kan se väldigt olika ut men kommer alltid lösa så jag är aktiv några timmar per dag vardagar kommer det inte bli jätte mycket eftersom jag precis börjat skolan och slutar väldigt sent men ska försöka göra så jag lägger några timmar på vardagar och på helger kan det också vara väldigt olika men för den mesta delen kan det bli 6 timmar+ men då är det alltid att jag håller koll och att det blir ett aktivt arbete.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1 vecka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte blivit avstängd innan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts har i uppgift att hålla koll på så att alla spelare på servern håller sig till reglerna som finns och hålla koll på att folk inte lallar inom rp:n. Servervakter ska också lägga mycket fokus på att Rp:nivån alltid ska vara så bra och hög som möjligt för att göra upplevelsen bättre för alla som spelar på unive. Jag skulle också säga att Servervakter hjälper dem högre uppsatta staffsen som sitter i discord genom att hålla koll på mera saker ingame så att dem andra staffsen kan fokusera på större uppgifter som tex planera event till spelare eller utveckla servern så den blir större och bättre (såklart gör servervakter också det). Servervakter rpar också en större del av tiden för att se hur andra också rpar och ser till så att alla på servern kommer med en bra och hög Rp:nivå. En servervakt ska såklart kunna nästan alla server regler så att man kan reda ut situationer och se till så att ingen begår ett regel brott dem har också ett ansvar att se till vad som händer på servern. Staffs och servervakter jobbar ju såklart fortfarande ihop och utvecklar servern tillsammans men att ha servervakter gör jobbet lättare för alla staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt eftersom jag har stort intresse för Unive roleplay och kommer lägga rätt så mycket av min tid på att spela här på servern. Jag ser detta också som en stor möjlighet för mig då jag blir ännu mer erfaren som staff/servervakt (ifall jag skulle bli godkänd) samt att jag velat bli staff på unive även innan jag spelade här eftersom det är den ända servern jag funnit seriös och bra och går efter reglerna rätt. Jag är verkligen imponerad på hur duktiga ägare/staffs har lyckats med att få servern så stor och ett bra och roligt community. Jag själv älskar också att kunna få hjälpa människor och prata samt träffa nytt folk och sprida Positiv energi. Sen vill jag också få folk och känna sig välkomnande och trygga här på Unive och veta att staffsen,ägaren och servervakter tar servern seriöst till 100% jag. Jag bemöter också folk med trevlig ton även om dem skulle bli arga eller något liknande försöker jag alltid att hitta en lösning så personerna kan känna sig nöjda och jag lyssnar alltid på vad folk har och säga så jag kan hjälpa dom med allt jag kan. Jag tycker att detta jobbet/rollen skulle passa mig väldigt bra.

Jag skulle även bidra med, att jag kommer att göra mitt bästa oavsett vad. Jag kommer också att hjälpa nytt folk och känna sig bemött av en trevlig person. Jag kommer också göra mitt bästa på att göra rp nivån högre genom att kicka/banna dem trollare som behövs tas bort för att inte förstöra rp-upplevelsen för andra. Jag kommer också sprida mycket god energi till andra staffs och spelare. Jag kommer att svara på alla frågor som folket har samt vara snabb att hjälpa spelarna om det skulle vara något. Jag kommer också hjälpa dom som behöver hjälp med allt jag kan till 110%. Jag kommer alltid vara aktiv i support så folk inte behöver vänta länge.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse inom sv kan te.x vara att man använder sig av sina perms i fel tillfälle eller när man inte ska använda sig av sina perms te.x som att använda sig av toggleid i ett scenario där det kan vara bättre för din del för att kunna vinna scenariot eller tex säga vart folk är någonstans pga du kan se dem genom väggar osv. En vanlig del av abuse att vara servervakt som jag har sett är att folk spawnar in vapen eller använder sig av /revive istället för att rpa svimamd eller död bara för man inte vill förlora ett scenario (Powergaming 2). Använder man sig av att abusa sina perms kan det leda till Ban eller indragen servervakt eller båda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka