Nekad 2pac93 | Medlem ansökning [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2pac93

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/93102888/

Vad är ditt namn i verkligheten? Georg

Vad är ditt discord namn? 2Pac#4038

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från ett fattigområde med en fattig uppväxt, han har gjort mycket fel under sitt liv men försöker ta sig ur misären och leva ett hederligt liv där han skaffar arbete och vänner, han är 25 år min karaktär han har tidigare haft ett agg emot staten och hur de hanterat problemet i hans område som han kommer ifrån en liten ord i södra stockholm, men nu vill han visa att han kan ta sig ur misären och bilda ett kontakt nätverk där han arbetar och skaffar sig ett bra liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med att uppfylla serverns krav och använda mig endast utav RP eftersom det är endast då denna server kan lyckas och vara rolig att spela, min insats kommer få de nya spelarna att tänka "såhär ska vi också RPa" och inte tramsa runt på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom det är en svensk server och verkar vara väldigt bra utförd med alla detaljer och det som finns i spelet.

Hur hittade du Unive? Via en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa en kontakt nätverk och vara lite "outlaw" men ändå bidra med skoj på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa bra med pengar, kontakt nätverk, fina bilar och bara helt enkelt ha kul genom att RPA och leva i den digitala världen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det var ett tag sedan jag spelade men har varit aktiv innan på flera servrar har varit upptagen då det skett mycket i mitt liv, men nu har jag tid o spela igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka