Nekad 2pac93 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2pac93

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/93102888/

Ditt Hex-ID: 110000114611777

Vad är din discord tagg? 2Pac:4038

Vem var det som bannade dig? RashX

Hur lång tid var din ban? 3 dagar och 22 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min bror satt framför datorn och spelade när detta skedde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i nedervåningen i vårt hem och skulle fixa något att äta, min idiot till bror stör sig antagligen på att jag lägger ned så mycket tid och spelar på Unive, han satte sig framför datorn medans jag var nere utan min tillåtelse samt att jag inte hade någon aning om det. Jag kommer tillbaka till datorn för att spela och ser att jag blivit bannad och han står där lite nervöst, han fick en ordentlig utskällning utav mig. Han hade dragit upp mitt vapen på två killar sa han samt kör runt som en galning innan med min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var i nedervåningen i vårt hem och skulle fixa något att äta, min idiot till bror stör sig antagligen på att jag lägger ned så mycket tid och spelar på Unive, han satte sig framför datorn medans jag var nere utan min tillåtelse samt att jag inte hade någon aning om det. Jag kommer tillbaka till datorn för att spela och ser att jag blivit bannad och han står där lite nervöst, han fick en ordentlig utskällning utav mig. Han hade dragit upp mitt vapen på två killar sa han samt kör runt som en galning innan med min bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga ban tidigare, har skött mig jätte fint.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp! Han får absolut inte vistas i mitt rum längre och efter den utskällningen och mitt utbrott jag fick på honom så kommer han aldrig att röra min dator. Jag tycker verkligen om Unive och kämpar med mitt RP spelande samt följer alla regler, jag respekterar servern väldigt mycket och vill gärna få bort min ban för jag känner mig som en missbrukare när jag inte får spelar på unive då jag endast vill göra det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att min bror eller någon annan aldrig går i närheten av min dator igen vilket inte kommer ske i framtiden!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka