Nekad 2pac93 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2pac93

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Konstantin

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 1993

Vad heter du på discord? 2Pac:4038

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 11.00 till 01.00
Tisdag: 11.00 till 01.00
Onsdag:11.00 till 01.00
Torsdag:11.00 till 01.00
Fredag: 13.00 till 03.00
Lördag 13.00 till 03.00
Söndag 13.00 till 03.00

Jag har ett heltidsjobb men mitt jobb är väldigt flexibelt när jag jobbar, så jobbar jag hela dagen men skulle
säga att jag jobbar ungefär 12 heldagar av 30 dagar på en månad, resterande är jag ledig och då gäller dessa tider ovan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på Unive ungefär vid augusti/september månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Mitt ansvarsområde som servervakt skulle vara att jag ser till att höja kvalitén RP nivån på servern och bidra med att spelandet sker på ett korrekt sätt. Jag skulle se till att regler följs och de som bryter mot reglerna utsätt det jag är berättigad att utföra så som att banna eller kicka den spelaren, med en förklaring till varför. Alla regler som står med här i hemsidan som inte följs samt ifall personer inte använder sig utav sunt förnuft och logiskt tänkande kommer få följder. Istället för att i nuläget reporta så kommer jag kunna banna/kicka dessa spelaren.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det jag vll bidra med som servervakt är att hjälpa servern att utvecklas genom att höja RP nivån på servern, detta gör vi genom att vi får bort personer som exempelvis lallar mm. På så sätt skapar man bättre scenarion och jag vill vara en del av utvecklingen och som sagt bygga upp unive tillsamans med staffs. Hjälpa nya spelare genom att förklara för dom hur de ska RPA och förhoppningsvis så lär de sig utav att man antingen bannar eller kickar dem. Som servervakt kommer jag vara bestämt men VÄLDIGT rättvis och varken missbruka eller utnyttja min vakt, gör man detta så har man absolut ingen som helst anledning att få vara servervakt eller ens behålla det anser jag, och därav kommer jag personligen aldrig att göra detta. Målet är att höja RP nivån, dela ut varning kicka och banna lallare etc.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att vara en förebild till de nya spelare och förklara på ett rimligt sätt när de gör fel, som förebild ska jag också dela ut varningar om det inte anses vara allvarlig eller kicka personen för att ge de en chans till att rätta sina misstag, att dela ut massa bans och varningar på fel grunder är helt fel och detta kan få unive att tappa spelare istället för att få det att växa, med andra ord gör det skada än nytta. Jag kommer ta rätt beslut och bli av med de personer som enbart kommer in för att jävlas, lalla och förstöra för server. Som servervakt kan jag se till att detta inte sker och rensa upp genom att DVA bilar som ligger överallt etc..

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att jag är en mogen och vuxen person som kan fatta rätt beslut, prata på ett diplomatiskt sätt och ge rimliga förklaringar till spelare, min RP nivå är hög och jag är respektfull mot alla individer. Jag passar in som servervakt då jag kommer med mitt tankesätt bidra med att utveckla unive och rp nivån, i min vakt kommer personer inte tillåtas att förstöra i servern och skapa dåliga scenarion.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att staff teamet inte ska ha så mycket belastning och för att spelare ska kunna få snabbare svar via exempelvis Discord ifall de är något de undrar, då kan jag svara istället för att de ska vänta på någon från staff teamet. de ska känna att de också kan RPa och spela på servern utan att varje gång ställa allt till rätta. Jag tycker om att hjälpa människor och som sagt bidra till att höja RP nivån!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid, /kick (id) (anledning), /dv, /svban (id) (anledning), /goto, /noclip, /revive (id)
/who (id)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har tidigare varit bannad men det var ett bra tag sedan, när jag var en ny spelare anledningen var sunt förnuft. Kände inte till reglerna till 100% och hotade dumt nog två spelare med en sniper from jaktbutiken haha.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka