Accepterad 2Noise | Ban överklagan [Erik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundgrensskane

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993637698/

Ditt Hex-ID: 11000013d980142

Vad är din discord tagg? 2Noise#3116

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 25 dagar men det är 16 dagar kvar just nu.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sno inte bilar och kör inte in i folk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att det såg ut som allt av dessa var med flit vilket det inte var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt som hände innan jag blev bannad var att jag hade nyss tagit ut min bil vid torget och skulle till sjukhuset. Jag var skadad eftersom jag hade glitchat ner i backen bara några sekunder tidigare. Så jag kommer till sjukhuset från torget men texturerna laddade aldrig in och jag såg varken byggnader vägar eller personer. Jag svängde in mot sjukhuset och hör att jag råkar köra in i två personer. Jag valde av någon anledning att köra iväg i panik. Detta val förstår jag nu att det kan leda till ban och jag skulle aldrig reagera på samma sätt idag. Efter detta blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det delvis var en felaktig ban eftersom det såklart såg ut som att allt detta var med flit. Men jag såg inga texturer! Att jag körde iväg var såklart mitt fel men jag har lärt mig av mitt misstag och skulle aldrig göra det idag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Även fast jag inte haft några har jag såklart lärt mig av denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade enkelvist säga att jag hade dålig syn och att jag inte såg dem pågrund av detta. Typ att jag hade tappat bort mina glasögon i olyckan då jag skulle till sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att istället för att fortsätta spela när man inte ser någonting är en dålig ide och att man ska istället fixa problemet innan man fortsätter roleplaya. Jag har också lärt mig att det är mycket bättre att prata sig ut sina problem istället för att springa iväg från dem.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka