Accepterad 2mami | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2mami

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ellen Öhman

Vad är ditt discord namn? 2mami / Öhman

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Johanna Love är en föredetta polisdirektör som valt att ändra vägbana och börja bli mer kriminell. Johanna har en brorsa som heter Leif, Johanna och Leif har hållit ihop sen dom var småa. För Johannas föräldrar lämnade dom som små. Det har varit mycket missbruk i uppväxten och därför hatar Johanna droger. Johanna är en väldigt omtänksam person som sätter sina vänner före allt. Men däremot är Johanna en jävligt hård tjej som säger ifrån direkt hon tycker något är fel eller när någon inte respekterar henne. Johanna hatar o se folk ledsna och därför gör hon allt för o pigga upp folk. (Johanna är född 2001/05/30). Johannas mål är väl att nu bygga ihop ett stadigt nätverk med vänner men samtidigt en kriminell verksamhet som funkar bra. Johannas största svaghet är nog hennes vänner då det är det som gör henne mest förbannad om någon är dum mot dom eller respektlösa. Johannas största rädsla är att bli lämnad själv som hennes föräldrar gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ge ut en unik form av rp där de i syfte både ska kunna vara kul för mig och den som tillhör scenarios med mig. Men tänker kunna rpa med alla känslor man kan känna och bygga upp bra scenarios med den rp nivå man har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om t.ex polisen jagar en och man försöker fly för sin vinning att komma undan så låter man polisen komma ikapp och gripa en för att polisen i det fallet ska få ett vinnande scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått och kan alla basic fivem regler. Som t.ex RDM - man dödar inte någon eller liknande utan anledning/bakomliggande scenario. VDM - Du använder inte ditt fordon till att skada eller döda en annan person utan anledning/bakomliggande scenario. Powergaming - Du utför orealistiska scenarios.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har en del erfarenheter inom rp, både som polis och ambulans, då jag varit polisdirektör och ambulanschef. Men har börjar rpa mer kriminellt nu så det är det jag vill testa på nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä jag tror inte det. Är en brud mer än så var de nog inte asså

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka