Accepterad 2Kay | Ban överklagan [Flame]

• Trådskapare Trådskapare 2Kay
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
2

2Kay

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988619816/

Ditt Hex-ID: 11000013d4b7028

Vad är din discord tagg? 2Kay#9999

Vem var det som bannade dig? Ben10

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och en polare hitta en stor båt och sen såg jag ett märke på marken och såg inte vad som stod, astt jag klickade E och sen stog det att vi startade ett rån. Vet att vi int få göra sånt då vi inte är whitelistade men det var ett misstag från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare hitta en stor båt och sen såg jag ett märke på marken och såg inte vad som stod, astt jag klickade E och sen stog det att vi startade ett rån. Vet att vi int få göra sånt då vi inte är whitelistade. Det var inte meningen att göra det och jag vet att vi inte får göra det. Vi blev bannad kanske 20 minuter efter rånet. Det va ett misstag frpn mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fattar varför jag fick ban. Råkade starta rån då jag inte får det, staffen kan inte veta att det var ett misstag

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag ska inte klicka E på nått jag inte kan se vad som står :D

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja typ, var ett misstag men ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka