Nekad 2Karlsson | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? 2karlsson

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Enzo Peps. Enzo växte upp i Rinkeby, en stadd i stockholm som är känd för sin kriminella befolkning Från en tidig ålder drogs Enzo in i den krimniella världen av massa olika brott. han var bara ett barn när han först stötte på dom kriminella och snart blev det hans liv. me en pappa som inte bodde hemma och en mamma som kämpade för att hålla ihop familjen Enzo hittade snabbt en känsla av makt i de gäng som styrde områdets gator. och blev en person som många visste om i hans stad. Vid 15 års ålder hade Enzo redan gjort sig ett namn som ung han blev involverad i de mesta skiten som knart affärer och vapen affärer enzos rykte spred sig snabbt men sen kom konsekvenserna enzo grepss och dömdes till att placeras på ett sishem här mötte han andra ungdomar med liknande historier och istället för att bli bättre blev han bara sämre å sämre när han blev 24 årsläpptes han ut med mer saker om kriminalliteten än innan och nu ska flytta stad t unive och försöka bli bättre och nu får vi se hur de går han hoppas på att bli bättre eller så kommer han bli kriminell igen bara för att försörja sig

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kan bidra med en riktigt bra rp med roliga scenarion och alltid försöka ha kul och inte direkt bli arg över grejer då de är ett spel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara du ska ha kul i ett scenario utan också alla andra så de oxå tycker de är kul att spela

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja till ex powergaming då du kanske flyger med bilen gör en 360 landar inte den tippar tillbacka bilen och fortsätter köra då blir de powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nja inte riktigt så därför jag har spelat på centic och swevawe för längesen på ett annat dc konto men de blev hackad och nu vill ja gå t unive eftersom de är en bra server iallfall de jag har hört

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, att ja hoppas att jag blir godkänd

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto är inte 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka