Accepterad 2Karlsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199765095018/ nytt steam då mitt gammla blev hackat

Ditt Hex-ID: steam:11000016b93826a

Vad är din discord tagg? 2karlsson

Vem var det som bannade dig? vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-27 155021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte då jag aldrig har kört på den här servern tidigare ja gjorde en medlem skaps ansökan igår blev godkänd till intervju var in på servern men pallade inte göra nån gubbe då jag vile sova

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja ja tänkte gå in nu göra min gubbe sätta mig medlemskaps grejen och försöka me intervjun

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den är väll felaktigt då jag int har kört på servern tidigare men jag har en brorsa som har de de är en av anledningarna ja vill testa köra den men de gick ju nte så bra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för ja har inte gjort nå fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? nae

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Måste veta vilket det andra kontot är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka