Nekad 2jzpowerrr | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2jzpowerrr

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112208753/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Svennen#3919

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Hasse Jönsson och är 22 år gammal, jag föddes i Stockholm år 1998 och har bott där hela min barndom. Men sedan när Hasse flyttade hemifrån när han var 18 år gammal så flyttade han till Unive där han skulle tillbringa hel sitt liv. Hasse har nu bott i Unive i 4 år och han trivs jätte bra där han bor. Hasse har flertal kompisar i staden och Hasse brukar hänga med dom på fritiden när han inte jobbar. Sen gillar Hasse att hitta på nya äventyr och uppfylla andra saker i livet med hans nära och kära, som han har. Hasse har jobbat som postnord och gillar det men han vill gärna ansöka till något annat jobb. Tex. Mekonom Qpark eller andra yrken som passar honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna skaffa andra yrken och få nya kompisar. Och hitta på nya äventyr och nya saker som inte man har gjort tidigare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat på denna servern innan och tycker att den verkar bra och jag gillar den. Jag tycker att det är bra RP på servern och många är snälla och trvliga

Hur hittade du Unive? Testade olika servrar och kom fram till att Unive var den bästa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska bli en bättre RP spelare och få bättre RP nivå och kunna veta vad som är rätt o fel att göra. Jag tänker till en extra gång innan jag gör något annars kan det bli fel och det kan leda till konsekvenser

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nya människor och kunna få en bra RP nivå. Och utveckla min karaktär/rollspel

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället och har ej varit det. Har bara testat olika servrar och hamnade på unive tillslut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka