Nekad 2Gurkis | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2Gurkis

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Johansson

Vad är ditt discord namn? 1melker

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Andersson och kommer från Västerås. Han är en väldigt glad och snäll person. Robert är en ja sägare. Alltså så hänger han på på det mesta. Robert växte upp på en gård där det inte hända så mycket. Hans mamma var inte i bilden och hans pappa var den enda han hade. Han och hans pappa hade en bra relation. Han har kört mycket cross genom sin barndom och gör det än idag. Hans planer i denna staden är att få många vänner och ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långdragna scenarion där alla har roligt och kan skratta. Kommer säga Ja till nästan alla scenarion så att rpn kan gå framåt och att alla har roligt medans man spelar. Alltså kommer jag inte säga Nej till scenarion som även jag tycker är tråkiga men som någon annan kan tycka är roliga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna har en chans att vinna i alla scenarion. Man ska alltså inte spela för att man själv alltid ska vinna. Till Exempel så blir jag tagen av polisen. istället för att endast försöka fly så kan man försöka få ner straffet istället och dra ut på scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag förstår dom. RDM = Inte döda utan anledning. VDM = Inte använda sitt fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 2000 Timmar på denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla, Berätta om din karaktär. Uppväxt, intressen, drömmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka