Nekad 2goal2 | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abc123

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Ditt discord namn: realg1234 666636238354120721 dc id

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller och permanent ban

Vem/vilka tog beslutet? Toris står det på bannen

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag har haft problem tidigare, men den här gången tycker jag verkligen inte att det är okej. Jag har blivit bannad för något jag inte har gjort, och jag har verkligen ingen aning om varför. Det står på bannen att det handlar om att skydda spoofare, men jag kan ärligt säga att jag inte har varit inblandad i något sånt. Jag kan dessutom rada upp exakt vad jag gjorde i fredags hela dagen och vilka jag var med i spelet, så det känns helt orättvist att bli straffad för något jag inte har gjort. Jag tycker det är riktigt konstigt och skulle vilja ha en förklaring, för det här känns inte rätt på något sätt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har inte gjort något sådant, så jag tycker det här är felaktigt. Jag har inte varit inblandad i någon spoofing eller något annat som kan ha lett till bannen. Det känns väldigt orättvist att bli avstängd för något jag inte har gjort, och jag har inte fått ta del av några bevis eller ens en förklaring till beslutet. Jag tycker verkligen att det är fel att bli straffad utan att få veta vad som egentligen har hänt. Jag skulle verkligen vilja ha en förklaring och kunna se bevisen för att förstå varför det här beslutet togs.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det finns inget bevis för att jag har gjort något fel, för jag har inte gjort något som skulle rättfärdiga bannen. Jag har inte heller fått någon förklaring eller blivit meddelad om vad jag gjort för att förtjäna detta. Jag tycker det är riktigt fel att bli bannad utan att få veta varför eller att få ta del av några bevis. Jag har kört på servern länge och har alltid följt reglerna, så det här känns helt orättvist och jag skulle verkligen uppskatta att få veta vad som ligger bakom beslutet.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Enligt era egna köpvillkor, punkt 3 (Regelbrott och avstängning), har jag rätt att få en tydlig anledning till varför jag blivit bannad och varför mina roller dragits in.

Anledningen står i banbilden. Du åker runt med och rapporterar ej in en spoofare. Medveten om vem det är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka