Nekad 2fine | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2fine

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elyas

Vad är ditt discord namn? .2f1ne.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jag kommer rollspela som Elyas Ahmed. Han är 35 år och bor i en liten lägenhet I stan. Han har en bakgrund inom ekonomi och har jobbat som konsult och projektledare, men sedan hans företag gick i konkurs har han haft svårt att hitta ett nytt jobb. Men det är inte allt - Elyas har en hemlighet: han är en kriminell som jobbar för olika gäng på sin fritid! Han gillar pengarna och spänningen som kommer med att jobba i den undre världen, och har byggt upp ett nätverk av kontakter inom den kriminella sfären. Elyas är en komplex person - han är charmig och övertygande, men också manipulativ och beredd att göra vad som helst för att uppnå sina mål. Han är smart och strategisk, men också impulsiv och benägen att ta risker. Trots att han är kriminell försöker Elyas att inte skada oskyldiga människor, men han är villig att göra vad som helst för att skydda sig själv och sina intressen. Elyas är en man med många ansikten - är han en respektabel affärsman eller en farlig kriminell? Kanske är han lite av båda!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att spela realistiskt och kompetent. Jag lever mitt i stan och allt som händer är på riktigt för mig. Jag kommer att agera utifrån min personlighet och mål, och försöka hantera situationer på ett logiskt sätt. Jag är redo för utmaningar!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När du "spelar för motpartens vinst" hjälper du motparten att lyckas genom att ge dem möjligheter, information och resurser.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? När ett gäng påbörjar eller avslutar en allians måste det dokumenteras i gängets allianskanal. FEARRP: Att inte värna om sitt eget liv. Exempel: Att utsätta sig för fara utan att tänka på konsekvenserna, som att åka ensam till en mörk plats där det finns risk för våld.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, Jag har

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Min steam hemsida / url är https://steamcommunity.com/id/2f1ne

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka