Nekad 2easy | Medlem ansökning [CINDYFISK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2easy

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? toesniffer68

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leo sund som jag kommer rpa mest på. Han var ganska dum som ung han reta andra barn i ung ålder och an gillar att retas och hålla på men hans föräldrar var kriminell, dem brukar aldrig råna saker fast en dag fick dem för sig att råna en ATM men det visste inte Leo Sund, så dem tänkte att dem skulle göra det när han sover. Fast Leo hörde allt vad dem skulle göra så han blev ganska ledsen och lite arg för han ville inte att hans föräldrar skulle sitta inne. Men han ville inte säga till någon eller säga till sin pappa och mamma att dem inte skulle råna för att Leo visste att det inte skulle gå bra. När han sov så hörde Leo att någon öppna dörren, Leo trodde att det var något inbrott för Leo visste inte att dem skulle råna nu. Så han blev rädd och börja skrika men ingen hördes för att ingen var hemma, hans föräldrar hade redan stängt dörren. Efter typ en kvart så hörde han inga ljud, då bestämmde han sig att han skulle gå och titta men ingen var där. Han ropade efter sin pappa, sen mamma. Han fick inget så han tänkte att Leos föräldrar nog rånade bankomaten, han började att stor böla och skrek att han vill inte det här
Snälla, snälla!
Han blev plötsligt arg från ingenstans, han tänkte på varför dem aldrig tänker på hur han känner eller mår. Dem måste tänka på mig istället för att bara tänka på dem själva! Han svimma plötsligt av allt tänkande men vaknade nästa dag, men det var en kille som var vid han. Killen höll i honom men Leo orkade inte skrika, men den där mannen var ganska trevlig och sa att han skulle hamna i ett fosterhem men då svimmade han igen. Leos liv förändrades helt efter en dag han blev mera våldsam och började mer komma in i kriminaliteten. Det var nog allt om Leos sund barndom/uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servers är seriösa RP scenarios och en mer social Rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst menas att alla ska ha roligt i scenariot, om du blir jagad av polisen så ska du inte alltid vina ditt scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Letade bara efter en rp server och sen så såg jag en som hade många spelare och det var unive

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp, kört på unive flertals gången

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? även vart staff

Nekad.
Anledning:
endaste en ansökan på 24h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka