Nekad 2easy | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2easy

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
49
Blacklist-referens
ID: 796 — Övrigt
Anledning: t-dåd mot poliser som polis https://medal.tv/games/gta-v/clips/mvhSE9nXrlHVCUOfH?invite=cr-MSxNZlEsNDMzMTU3Mzg0&v=0 steam:110000145387255
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-13
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv så åkte vi i en polisbil då vi var poliser vid den tiden, och vi stötte på ett juvelrån och då gjorde jag det dummaste beslutet någonsin att skjuta upp juvelrånet. Detta beslut var ju då väldigt impulsivt och jag var känslosam, jag kan inte nog betona hur dåligt och hur dumt detta beslut var eftersom jag verkligen tycker om att spela på Unive och just vid den tiden så hade jag inte något konsekvenstänk och la inte märke till hur mycket jag bryr mig om servern.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar allt ansvar för det som skedde och det var super super dumt gjort. Jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde och jag kan garantera att det inte kommer ske igen och förbättringar kommer om ni ger mig en till chans.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag lärde mig att jag inte ska ta ut mina känslor på unive och när jag är i en situation liknande den så ska jag behärska mina känslor och inte göra dess impulsiva beslut, eller bättre att ta en paus från att spela och ta det lugnt i en liten stund.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har vart en lojal medlem sen 2021 och jag har aldrig vart en problem spelare på unive förutom dess första stunderna då man var ung och dum, men vid typ 2023 till 2026 så har jag vart en grön spelare och inte skapat problem och har bidragit till serverns välfärd och bidragit till utvecklad och bra rp. Jag hoppas verkligen inte att ett dumt beslut stoppar mig från att spela på denna fina server igen då jag verkligen gillar Unive och jag hoppas ni kan ge mig en till chans.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Det finns inte bevis som stödjer min överklagan då det jag gjorde var helt fel gjort av mig.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Fattar att jag gjorde något dåligt men jag har aldrig varit ett problem på unive förutom t-dåtet som var ett impulsivt beslut.

Jag förstår.

Ibland får man stå sitt kast. Tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka