Nekad 2easy | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2easy

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121592917/

Ditt Hex-ID: steam:110000145387255

Vad är din discord tagg? 2eeasy123

Vem var det som bannade dig? Hobbyhasse

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-31 001748.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag sköt någon utan någon giltig grund och jag förstår problemet och jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i stan och sköt eftersom jag inte hade något bättre för mig. Under den tiden gjorde jag flera regelbrott och det finns en förklaring till det även om den är ganska löjlig. Jag spelar oftast med fyra grabbar och alla fick indraget. Två av dem blev dessutom felaktigt bannade, och då kände jag att det inte fanns någon vits med att spela om man ändå drabbas av andras bestraffningar. Därför fick jag den, i efterhand helt korkade idén att åka runt och skjuta som en idiot i gs. När jag nu ser tillbaka på det inser jag hur dumt det var och jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång innan för mild shoot on sight och resterande av bannsen var för att hobbyhasse bannade mig fel och behövde unbanna sedan banna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara en idiot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka