Accepterad 2Dollars1Cent | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katten

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199430574752

Ditt Hex-ID: 110000157a322a0

Vad är din discord tagg? jadu0010

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-10 011512.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att siggeed valde att banna mig för jag inte spawna senaste villket var mycket dumta av mig och jag förstår varför han gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände för ett tag sen så jag kommer ej ihåg men jag tror det var så att vi var i hamnen och skulle skjuta på några vi hade krig med jag vart då ned skjuten på ett tak då så var jag dum och valde att spawna arbetsplats när det hade vart restart jag ångrar det välldigt mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt ban så jag ber mycket om uräskt jag vet att jag gjorde fel men nu har jag varit bannad ett långt tag och jag har lärt mig så mycket mer om rp nu och hur man ska bete sig jag kan det mesta och jag har oxå lärt mig att läsa igenom alla regler först innan man börjar rpa jag gjorde ett misstag som jag aldrig vill göra om

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har jag inte jag har bara vart banad en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag borde för det första tänkt efter hade man verkligen åkt 2 stycken och skjutit på folks gäng hus nej verkligen inte jag tycker oxå jag borde vart lite smartare och tänkt efter en extra gång eller 2 och spawna senaste för det förstör verkligen för alla andra på servern att cloga är det fegaste man kan gör plus det försötör hela scenariot man kan liksom inte fortsätta det där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket efter min ban att man ska lässa alla reggler innan man börjar rpa och att cloga förstör fan för alla liksom man kan inte forsätta scenariot på något sätt och blir skit tråkigt för alla jag vill inte bidra men såb rp utan jag ska verkligen se till att det blir bra den här gången

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja kunde inte skicka bild så jag skickar vad det stod på banen

1. Connection rejected by Philip320's server:
    ❌
    Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: dlypfe Regelbrott: Combat Logging (§ 1.7) Mer detaljer: Dör i scenario och sedan är det restart och då väljer du arbetsplatsen Placerad av: Siggeed Din nivå:
    🟩
    (1 tidigare bans, varav 1 senaste 3 månaderna) ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
    ⚠️
    En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.
    ❗
    Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad This is not a message from FiveM. (edited)

2. [20:43]

va fan går ju inte kan sicka till någon i pm den som lässer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka