Accepterad 2Dollars1Cent | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katten

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199430574752/

Ditt Hex-ID: 110000157a322a0

Vad är din discord tagg? Kattentardig#9897

Vem var det som bannade dig? Sigged

Bild på banmeddelande: 20170404223152_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var vid hamnen jag och 2 till satt i samma bil från mitt gäng. Vi blev då jagade av en rs6 som princip pittar oss bland annat. Jag väljer då att dra till gänghuset pga av att vi blir jagade och en av oss i bilen skrev i våran prio grupp kom hem NU osv att vi blev jagade. När jag kommer till gänghuset så kör jag in i en kant och snurrar med bilen efteråt hoppar 4 personer ut ur rs6 och börjar skjuta. Såklart ska man rpa på skadorna men pga att det va mitt liv som stod på spel när jag blir skjuten så tänker jag såklart att jag åker. Alternativet var antagligen få skador för livet eller dö. Pga av att vi var några meter ifrån dom så försökte jag åka men personerna fick mig i huvudet. Jag ska vara uppriktig med er jag medger att jag gjorde fel med att använda mig av powergaming vid gänghuset men tycker att det väger upp eftersom jag tänker på mitt liv. Antagligen få skott i huvudet och dö eller få skador för livet. Vad har ni valt? Men förstår konsekvenserna för handlingarna och ber inte om unbann men vill gärna att ni förstår min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 till blev jagade av en rs6 jag krockar i en vägg princip personerna i rs6 hoppar ut och försöker skjuta oss pga av att jag var några meter ifrån dom samt att dom sköt så var det ett livsval. Antagligen få skador för livet eller dö. Fel att använda mig utav powergaming men tycker att det väger upp till en viss del pga att jag gick under suntförnuft genom att försöka åka iväg pga att jag bryr mig om mitt liv (Min karaktärs liv).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Det var ingen felaktig ban då jag bröt emot reglerna men som jag skrev tidigare så tycker jag att det kan väga upp till en liten del men ska ändå vara rädd för mitt liv och inte vill dö. Förstår om den kvarstår såklart

Jag förstår att detta var ett extremt allvarligt regelbrott i sig och antagligen verkligen oförlåtligt och ber om urssäkt för det jag har ställt till med. Jag ångrar mig hemskt mycket och vill bara be om ursäkt till dig Sigge för detta jag gjorde men jag hoppas att du ändå att du kan ha sympati och förstå lite vad jag var tvungen att göra tyvärr då jag försökte fly pga att jag tänker på min karaktärs liv. Då jag ändå gillar unive genuint så ber jag återigen om ursäkt för detta som jag har ställt till med och beklagar Sigge.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej derför tycker jag inte ni ska va så hårda mot mig fattar att jag bröt mot grova regler men har inte spelat så länge fivem eller på unive och derför blev det fel men jag förstår vad jag gjort fel och att jag inte ska göra om det igen vill verkligen komma tbx så jag kan rpa med mitt gäng och göra bra scenarion med dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte göra det det jag gjorde jag ska också vara ärlig i fram tiden och inte ljuga för staff blev bara rädd då jag är ny till servern och vill verkligen inte få ban och indragen kirm men nu har jag lärt mig att de är bättre att var ärlig i framtiden så kanske dom förstår mig och att det bästa sättet att inte gör dom reggel brott

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som jag sa så har jag lärt mig av min ban att ta reda mer på om reglerna inte ljuga för staffs och va ärlig i från början

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: dhsnum Regelbrott: Powergaming (§ 1.8) Mer detaljer: Powergaming + Ljuger i support + Hets i OOC Går ut om: 2 dagar 23 timmar 40 minuter Din nivå: 🟩 (0 tidigare bans, varav 0 senaste 0 månaderna) Placerad av: Siggeed ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på https://www.unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from FiveM.

Min dator e konstig så kunde inte ta bild men skrev vad det står

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka