Nekad 2crazyyyyyy | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2crazyyyyyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton petersson

Vad är ditt discord namn? 2crazyyyyyy

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias johansson född 1967

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, lojal, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias Johansson växte upp i en vanlig familj där han tidigt lärde sig värdet av respekt, hårt arbete och att ta ansvar. Han har alltid varit nyfiken på människor och hur samhället fungerar, vilket har format honom till en lugn och målmedveten person. Efter att ha flyttat till staden vill han skapa ett nytt liv, bygga relationer och hitta sin plats i samhället. Hans framtidsplaner är att utvecklas som person, skaffa ett stabilt arbete och kanske en dag starta något eget. Han vill tjäna respekt genom sina handlingar och de val han gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och mogen RP där jag försöker skapa roliga och realistiska scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag är bra på att samarbeta, hålla mig till regler och tänka på att alla ska få en bra spelupplevelse. Jag vill bidra med positiv energi, utveckla min karaktär över tid och skapa bra relationer med andra på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid ska försöka vinna varje scenario själv, utan att man ska bidra till att skapa en bra och realistisk RP-upplevelse för alla. Man ska låta andra spelare få utrymme att lyckas och acceptera konsekvenserna av sina handlingar. Målet är inte att 'vinna', utan att skapa ett roligt och trovärdigt scenario tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte på unive för är ny här men andra servrar ja och ja jag lkärde mig av dem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM;FearRP och metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar att skapa bra scenarion och samarbeta med andra spelare. Jag tycker att bra RP handlar om att vara kreativ, följa reglerna och låta karaktären utvecklas över tid. Jag är respektfull mot andra och försöker alltid bidra till en positiv stämning på servern. Jag är även beredd att lära mig serverns regler och utvecklas som RP-spelare.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv på "NORP"

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka