Nekad 2CLOCCCCKK | Ban överklagan [Adam/Ugglan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2CLOCCCCKK

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133709002

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: faze2.clock

Vad är din discord tagg? kingofthejungle0#2355

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 23 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C- loggar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Stort missförstånd?!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fattar helt ärligt inte hur jag kunde bli bannad bara så utan att någon kollar med mig eller andra spelare som spelade med mig precis när detta hände. Jag var med mina vänner på weed farmen, rättare sagt så hade jag anlänt dit kanske 3 minuter tidigare innan detta hände så jag hann knappt prata med dem om vad dem gör. Helt plötsligt ropas det att någon skjuter/jagar dem med pistol liknande föremål och jag frågade ifall det var polis och dem sa nej utan det var någon iklädd i rött med mask/bandana. Och jag var trött på att bli rånad så helt plötsligt ser jag att den här personer springer mot mig med pistolliknande föremål och jag börjar springa upp mot en kulle. Men jag märkte att personen skjöt aldrig men sprang fortfarande efter mig med pistol liknande föremål. Och jag tänkte jag kan stanna utan problem ifall det är polis för jag har inget olagligt på mig eller gjort något brott. Så jag vänder mig o springer förbi denna under cover polisen, när jag precis blev tazered så såg jag namnet polis. Så jag tänkte okej iaf så va det ej en rånare. Så jag blir satt i handbojjor och samma sekund går strömmen, inte bara hemma hos mig utan hela kvarteret! Så jag sket i att spela men några timmar senare kommer jag och ser jag fått bann?!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är första gången att jag med handen på hjärtat kan säga detta var INTE mitt fel. Strömmen gick (något jag inte kan kontrollera) och allt stängdes av för mig. Jag säger ej det är Anders fel men han missuppfattade. Har aldrig C-loggat, åkte fan på en stor volta för någon dag sen och lämnade ej då heller. Förutom denna gången hade ja ingen anledning ens att hamna i fängelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rdm, sunt förnuft, lallar, copbait. Allt var ett misstag som jag ej gjort om och kommer ej göra om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aktiskt inte, strömmen va inte i min makt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Just detta följer jag enligt regelboken. Att C-logga är riktigt tråkig stil men strömmen gick = inte i mina händer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka