Ej Antagen 298x. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? 298x.

Ange ditt födelsedatum 5 April 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka var för att jag vill hjälpa 320 och er andra att få in fler medlemmar och jag är inte korrupt jag kommer inte va det ni kan dra min medlemskap ansvarig om jag gör något korupt plus jag gillar att jobba så om ni ger mig det här jobbet och jag lovar att vara aktiv hela tiden och försöka va rättvis om någon skriver skit dåligt kommer jag inte ge han medlem eftersom att jag inte är korupt. Så därför ansökte jag för jag vill hjälpa er andra staffs så ni kan rpa på servern och jag är inte korupt så det är därför.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer bidra mycket, jag kommer va aktiv och specca medlemmar för att se till att de inte bryter mot reglerna och RPar på ett seriöst sätt. Jag kommer ta ansökningar varje dag och intervjuar (om de behövs) för att kunna få in nya medlemmar och välkomna in dem och göra dem trygg och välkommen in i unive. och säga till dem reglerna och inte vara korrupt och kommer läsa ansökningarna nogrant och intervjuerna ska dem ochså kunna när jag ställer frågor

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll och ha en bra ton. Inte höja rösten mot folk och inte vara aggressiv. Man ska inte avbryta folk när dem pratar de väldigt respektlös. Jag kommer börja med att säga hej och välkommen till Intervjun och sedan fortsätta med intervjun och lyssna på allt hen säger.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man kan grundreglerna, skapa roliga scenarios för båda motparterna helt enkelt att de ska påverka snälla och när de Medlem att de känner att de får ganska mycket hjälp. Att vara medlem på unive är ganska roligt då du kan både RPa som polis, Krim eller på något annat whitelistad jobb.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grundreglerna, inte bryta mot reglerna och kunna rpa på ett seriöst sätt och inte lalla runt och exempel skrika i marjas-lisas eller något ställe eller slåss i en bilfirma.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha varit aktiv Speccat,Ansökningar,Intervjuer och även kunna rpa så klart en bra och seriös rp och inte lalla runt som MA Det hade varit min dröm och varit MA Vad jag tycker iaf för att det är roligt att ta in nya spelare som är nya till fivem eller inte nya i fivem man får en snäll känsla då man har hjälpt någon ta intervjuer och ansöknigar

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 12:00 till 03:00 Tisdag 13:00 till 03:00 Onsdag 12:00 till 03:00 Torsdag 11:00 till 03:00 Fredag 12:00 till 03:00 Lördag 13:00 till 03:00 Söndag 10:00 till 02:30 Skolveckor: Måndag 15:30 till 22:00 Tisdag 15:30 till 23:00 Onsdag 14:25 till 23:00 Torsdag 14:50 till 23:30 Fredag 16:30 till 22:00 Helger: Lördag: När Jag Vaknar till 01:30 Söndag När Jag Vaknar till 01:00 Kan variera på dag också

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka