Nekad .28 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.albbb

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
619
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: 11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? @sueciagevalia

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-02 130953.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? "Fear rp". Min vc buggade för jag hade inte startat om vc när jag kom in. När han kom och riktade hörde jag ingenting. Jag Skulle in i settings och starta om den. Jag såg att han stack till min vän och rikta mot honom så jag tog fram mitt vapen och börja rikta. När han stack iväg hör man att jag säger hallå. Så fortsätter han gå iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle re logga så ser jag den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade tabbat ut sen när jag kommer in igen så riktar han. Känner inte grabben aldrig mött honom Inget krig har vi. han bara rånar mig utan anledning. Min vc var buggad. De brukar hända ofta. Jag startar om den. Han går iväg. Innan han stack. Jag säger hallå.. man hör de i klippet. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jNCEzZQBYRK5IPL-Y?invite=cr-MSxQV0YsMjA4OTI1MzU2LA . När han går iväg så tänker jag att jag har min chans. Jag rånar honom. Han riktade inte mot mig då så jag fattar inte hur de där räknas som fear rp. Jag rånar honom tillbaks för han vände sig om. Riktade inte på mig. Från vad jag vet är de inte fear rp. Jag ber om ursäkt om jag har orsakat besvär. Det var ej meningen att detta skulle hända. Kommer aldrig hända igen. Men just nu så har jag ingenting att göra på min fritid. Snälla bara ge mig en chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tänkt på de och hur jag kunde ha gjort annorlunda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske fixat vcn tidigare. eller inte riktat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
De var verkligen ett misstag av mig. Jag har snackat med grabben som gjorde en anmälan på mig och vi har löst grejer mellan varandra

Nekad, Man brukar ändå fatta vad en person vill om dom kommer upp och riktar på en. Din ban kommer kvarstå då jag anser det olämpligt att redan släppa tillbaka dig. Du måste tänka igenom detta lite mer och få bättre konsekvens tänk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka