Accepterad .28 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
564
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: 11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? denco

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade två panics när jag blev kidnappad när jag är polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå lägga mig när jag vaknar så ser jag att jag är bannad. Jag skulle bara spela som vanligt då det är påsk lov.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju fel från båda parter men ändå lite fel aktigt. Dom ska ju inte kidnappa en polis, speciellt inte när dom hade chansen att köra. Min bil gick sönder exakt när jag såg dom. Deras bil var hel, jag väljer att hoppa ut ur bilen men en hoppar också ut. Han börjar rikta, han hade chansen att åka. När han slutar rikta så väljer jag att skicka panik alarm. Jag skickar en till sedan och han ”tar all min utrustning” på en sekund antar jag. Så skickar jag panik alarm. Det var inte meningen att de skulle hända samtidigt men jag skickade en till sen blev de samtidigt. Det har tidigare varit att om båda parterna gör fel så släpper dom det mot båda. Dom hade ju chansen att åka jag skulle inte kunna göra något då min bil var sönder men dom väljer att hoppa ut o rikta? Det känns ju konstigt. Att rikta ska vara en sista utväg och han hade andra val.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tänkt på det väldigt mycket och frågat mig själv om det är värt det. I detta fallet är det ett startkt nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte skickat två panics men. Ni måste tänka på att dom hoppade ut o riktade när jag hade en bil som vad sönder medans dom kunde åka iväg när dom hade en hel bil och jag var under bemannad. Att rikta mot en polis ska vara sista utväg, plus dom kidnappade mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skicka två panics utan att kanske värna lite mer om mitt liv nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Från de dära klippet ser man inte hela händelsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka