Nekad 24K | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

24K

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368887196/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? 24#8521

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Zino Sjöholm och är 23 år gammal. När jag var liten så bodde jag och min familj på en bondgård, fanns en skola nån timme därifrån som jag gick på, hade massa vänner, tyckte om att hjälpa folk, men vi hade ganska dålig ekonomi, sen flyttade vi in lite mer in i stan i en lägenhet eftersom att morsan fick ett bättre jobb, då hoppade jag av gymnasiet och började göra dumheter med kompisarna. Då hamnade jag på ungdomshem i ett halvår. Sen när jag kom tillbaka så blev allt bara värre, jag och kompisarna började sälja knark åt äldre knarklangare och började göra leveranser för pengar, och där började allt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har i denna servern innan och har varit med ganska länge, tills jag fick en ny dator för 1-2 veckor sen och vet hur man RPar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltså att man inte behöver själv vinna scenariot för att det ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Vänner och sociala medier

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka