Accepterad 24an | Medlem ansökning [] [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

24an

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Collin

Vad är ditt discord namn? 24an

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roberto Carlos 2000-05-15

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snygg ,rolig och osmart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att han är upp växt i den faveliska sidan av Brasilien och var misshandlad som ung och det ända som fick han att bli glad var att gå ut och spela fotboll med hans kompisar. Hans framtid är att bli världproffs i fotboll men det kunde han inte för hans föräldrar bara tryckte ner han och tryckte ner han och tillslut så flyttade han in till unive och och då blev allt bara mycket bättre han träffade nya vänner,började må bra igen,han fick mycket bättre chanser med att få jobb och tjäna pengar. MEN sen kom det han fick skarken och då så blev han deprimerad,han började bara ligga inne på sin soffa och kolla på sin tv istället. Nån gång var han bara ute och gick så stötte han på en man i kanske 25års åldern.Manen frågade Roberto om han ville tjäna pengar och Roberto sa *klart som fan jag vill* Manen sa *bra gå fram och sen höger därframe så kommer du stöta på en man lämna paketet till han och sen kom tillbaka med pengarna*.Roberto går dit och lämnar paketet och får pengarna och går tillbaka till manen *här har du pengarna* säger manen.VI FÅR SE VAD SOM HÄNDER EFTER

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp,kommer vara aktiv,få in spelare in till server,är inte lallig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara roligt på båda sidorna och inte bara sin egen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? personligen har inte jag det men jag och min storebror har samma ip och han har blivit bannad några gånger.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm=Man börjar köra på någon med sin bil. Rdm=Man börjar en random deathmatch med någon. PowerGaming=Rpa på skador. PowerGaming2=Spela för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ DET VILL JAG INTE.

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta endast på Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta endast på Unive eller gå vidare till en annan server.
jag har fixat till det nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka