Nekad 240mannen | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

240mannen

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/

Ditt Hex-ID: 4475546

Vad är din discord tagg? agge;) #8276

Vem var det som bannade dig? BotMelwin

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~BotMelwin. Återstår: 6 dagar 22 timmar 17 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga. att det dom såg i deras ögon var annorlunda till vad som hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina två vänner var vid torget och då jag inte tänkte mig för så RÅKADE jag ta upp min fällkniv och hugga med den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var på ett sätt mitt fel pga. att jag gjorde mitt misstag att råka ta upp den och jag förstår varför Staff gjorde som du gjorde

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då jag inte hade läst reglerna och inte visste så mycket om servern så tänkte jag inte innan jag gjorde mitt fel men efter det har jag verkligen tänkt mig för och läst reglerna. och jag har verkligen lärt mig nåt av min ban och kommer göra det efter denna ban också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte reagerat som jag gjorde och reagera snabbare men också tänkt på hur jag inte ska trycka på fel knapp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att hålla fingrarna i styr och inte göra som jag gjorde då och spela med sunt förnuft mer

Har du läst våra regler? Ja

Du får endast göra en banöverklagan per 24h och du har redan gjort en idag och därför nekas denna överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka