Nekad 240mannen | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

240mannen

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198925722037/home/

Ditt Hex-ID: 52936

Vad är din discord tagg? agge ;)#8276

Vem var det som bannade dig? ~falken

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: streamsnip ~Falken Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att blivit anklagad om att ha lura en person på pengar vilket jag ej har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom ner till pirens parkering med min camaro. Sen börjar jag gå runt och kika på bilar för att se om det finns nån schysst bil som man kanske skulle kunna få köpa eller kanske åka med in. sen börjar jag gå mot min och då kommer nån fram till mig och frågar ifall det var min vita bil men då sa jag nej för det var det inte för min stod brevid den vita bilen, efter de så kliver jag upp på mitt biltak och står och kika runt för att se om det hände något roligt. Efter nån minut kliver det fram tre eller fyra killar till min bil och säger: vart är mina pengar och då frågar jag dom vilka pengar. dom svarar med att jag lurade en av dom i ett bil köp och då sa jag nej för det har jag inte gjort. sen så några timmar innan denna händelse så hade han gått fram till min bil och börjat sparka på den och då frågar jag vaför han sparkar på min bil och får inget svar men då frågar jag igen men då sparkar jag bara mera och då åker jag iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. sjölv så tycker jag det

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärde mig att ta allting seriöst och inte lalla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lalla runt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka