Nekad 233x | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? 298x.

Vem var det som bannade dig? FredrikssonGaming

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-08 142922.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skulle ta och hjälpa en icke medlem tror jag att det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ta och gå in i unive sen går jag in i min sjukvård karaktär sen kollar jag stora salen sen ser jag en som inte har kläder och hade lallig outfit sen rpa på att jag gav honom luktsalt för att han var icke medlem tror inte då han fattar /me och /sme och att en kille sa till mig du behöver inte rpa på skador om det är icke medlem då de vet inget men nu ska jag börja göra det även om det är icke medlemmar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktigt ban jag kunde ha gjort /me och tänka om han kanske kan det istället för och /me ger luktsalt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare för clogg har lärt mig och att inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra /me kollar puls och andning istället för och hjälpa honom direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja detta kommer abselu inte hända igen och har lärt mig en läxa och att inte lita på folk som säger saker till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka