Nekad 23. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

23.

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199819279828/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ece4dd4

Vad är din discord tagg? wavyyousef

Vem var det som bannade dig? r0bban

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-21 135720.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ör att polisen jagade mig och jag kraschar och jag stängde fivem mitt i scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän åker runt i grove street sen så åker vi till ett garage polisen säger hej vilka är dessa i bilen sen jag säger inga han öppnar min dörr jag kör iväg och för att stänga den medans jag stänger den säger polisen jag har hört att ni har riktat mot min kollega jag säger det har vi inte gjort sen innan jag kan säga att vi har klipp i ooc chatten så frågar han mig att jag ska hoppa ut från bilen jag nekar han frågar igen men jag hade ett vapen på mig så jag kunde inte hoppa ut så jag väljer att köra iväg sen så tappar vi de sen så hittar de oss och vi väljer att köra iväg sen så kraschar vi i en npc bil men tillslut så väljer vi ett jätte dumt beslut att stänga av fivem. (har klipp)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var faktist en rätt ban, men scenariot va felaktigt då jag har klipp varför men jag var jätte dum och att stänga av fivem, jag tänkte inte så mycket att nån skulle hända, men tillslut blev vi taggade, jag frågade om vi kunde ta det i pm då jag tyckte det skulle kännas bättre där, jag ångrar det jag har gjort förlåt för mitt beslut. Det enda jag önskar är en ny chans men jag förstår era beslut till 110% kommer inte göra detta igen, skiteri fullständigt vilken anledning finns

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för meta gaming när jag använde min mobil när jag var död jag har aldrig gjort det sen dess, samt så skrev jag i ooc chatten när jag var död och fick ban jag ångrade det och har aldrig gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa mig vidare där jag krascha och blivit tagen av de och fortsätt scenariot med att göra förhör och ha det roligt. och låta mot partens vinst vinna!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte ska c logga nån gång alls skiteri vilken anledning det finns, och bara rpa ut scenariot, jag ber jätte mycket om ursäkt, jag kommer aldrig upprepa mitt misstag, jag önskar att jag kan få en ny chans i detta unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka