Nekad 23. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

23.

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199819279828/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ece4dd4

Vad är din discord tagg? wavvyousef

Vem var det som bannade dig? hedgedog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-23 145426.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej det har gått ungefär 3 månader och jag har tänkt efter nu nästan en hel dag hur jag blev bannad för fusk tillslut så kom jag fram till det jag hade fusk i min dator, som användes till lall servrar (nordix) lall osv jag visste inte att man inte fick ha fusk i sin dator om man inte använde det på unive, jag blev bannad för jag hade fusk på min dator antar jag, som jag aldrig använt på unive rollspel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute med min vän för att köra runt och ha roligt tillslut så får jag en tagg av hedgedog i unive kriminel jag svarar med ja men jag får ingen svar sen så blir jag bannad ur alla unive dc för fusk jag var jätte chockad och förvånad samt besviken för jag fattade abosulut ingen ting jag blev inte bannad ingame eller fick hoppa support bara helt random jag hoppas ni tar en noga titt på detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja det var ganska felaktig eftersom jag aldrig har fuskat på unive rollspel, bara i lall sevrars, jag saknar unive och vill komma tillbaks jag har facory resetat min dator så inget fusk är kvar på datan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla mina bans har jag tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde inte laddit ner nåt fusk för att använda på lall sevrar ist kunde jag bara 1v1at mina vänner för roligt i nordix lall (:

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig ha fusk filer i sin dator, visste inte att man inte fick ha det på sin data.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja allt för mig

Senast ändrad:
Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
Men jag har ju inte fuskat på unive rollspel varför ska jag behöva betala

Men jag har ju inte fuskat på unive rollspel varför ska jag behöva betala
det är ingen risk vi atr. du hade fusk på datorn medan du spelade på unive. om du ska spela måste du betala

det är ingen risk vi atr. du hade fusk på datorn medan du spelade på unive. om du ska spela måste du betala
jajo men jag var inte medveten att man inte fick ha det samt så använde jag det bara på nordix lall, ni kan oxå kolla erat anticheat

jajo men jag var inte medveten att man inte fick ha det samt så använde jag det bara på nordix lall, ni kan oxå kolla erat anticheat
det är detta som gäller. finns inget du kan säga för att vi ska ändra oss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka