Nekad 23. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

23.

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199819279828/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ece4dd4

Vad är din discord tagg? Wavyyousef

Vem var det som bannade dig? hedgedog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-03 135454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet på riktigt inte jag spelade som en normal människa en dag sen så ser jag hedgedog tagga mig jag kollar och skriver ja 1 secund senare så kickar han ut mig från alla dcn för fusk jag blev jätte chockad och förvånad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute med min vän för att köra runt och ha roligt tillslut så får jag en tagg av hedgedog i unive kriminel jag svarar med ja men jag får ingen svar sen så blir jag bannad ur alla unive dc för fusk jag var jätte chockad och förvånad samt besviken för jag fattade abosulut ingen ting jag blev inte bannad ingame eller fick hoppa support bara helt random jag hoppas ni tar en noga titt på detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktigt jag bara spelade sen så får jag tagg och att jag har fuskat jag har aldrig använt fusk i hela mitt liv och jag kommer inte pga jag vill träna mitt aim fair and square jag fattar inte varför jag blev bannad på dcn men aldrig bannad ingame jag var jätte chockad och förvånad och fattar inget jag blev inte ens tagen in i support bara blev bannad från dcn men inte inne i fivem. jag fattar inte vad som har hänt jag har aldrig fuskat i hela mitt liv och kommer aldrig fuska jag svär på gud jag vet inte hur jag kan bevisa jag hoppas att ni tog fel discord id för jag blev aldrig bannad ingame samt så blev jag bara bannad ur unives dc jag har inte fått några bevis eller något att jag har fuskat
https://medal.tv/games/gta-v/clips/kC0zy0N959rvgWIZ8?invite=cr-MSx5NzksMjA5NDk0Njc0

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad och tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? denna sitvationen kunde jag inte gjort nåt anorlunna då jag inte fuskade eller har fuskat i hela mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för den var felaktig jag bara blev bannad rakt av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka