Nekad 22rez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

22rez

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199424519030/

Ditt Hex-ID: 11000015746bb76

Vad är din discord tagg? 22rez

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-29 155410.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag la ut montage på yt runt 4 månader sedan som jag la ner direkt och även för att jag uttryckte mig negativt om Unive men de va inte mening att det skulle tolkas som skit snack.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Aa det som hände var att jag rpade ba vanligt med mina vänner och sedan får upp ett krasch meddelande från FiveM. Jag försökte gå in igen men var bannad och Unive dcns

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel och jag förnekar inte det. Men just nu finns det inte mycket jag kan göra åt mina handlingar som jag gjorde runt 4 månader sedan förutom att lära mig utav det. Jag söker en ny chans till att rpa på Unive då jag begick ett regelbrott och det är inget snack om saken men jag har lärt mig utav det och förändrats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nårra olika gånger men inga grövre bans. efter en ban så gjorde jag aldrig samma regelbrott igen. Min sista ban var av watan och det var att jag riktade på ett öppet ställe. Jag blev unbannad sedan efter någon dag, lärde mig utav det och tänkte aldrig på att göra sammam sak igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att inte ens tänka på att göra montage och lägga en onödig kommentar om servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja så klart att inte uttrycka mimg negativt alls på något sätt och aldrig igen tänka på att lägga ut idiotiska montage

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka