Nekad 22rez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

22rez

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199424519030/

Ditt Hex-ID: 11000015746bb76

Vad är din discord tagg? 22rez

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-27 171815.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet varför philip valde att banna mig, jag var helt efterbliven och la ut montage där ja förnedrade servern o ja ska vara ärlig, vid den tidspunkten tänkte jag inte alls och ba agerade utan att tänka på konsekvenserna. det var ett dumt val, o ja erkänner de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag la ut montage på yt, det fanns inga regelbrott i montaget. vet att oavsett ska mman inte lägga ut montage. men det som var värst var att jag snacka skit om servern sa att unive var dött. jag har inget att säga om det, jag vet att jag gjorde fel och jag har ingen bra förklaring till det. men det har gått drygt en och en halv månad sen detta hände. jag hade lagt ut montage som var uppe i några dagar, jag rpade ändå. under min tid som jag rpa efter att jag hade lagt ut montage hade jag inte fått nåt skit, ingen tillkallelse till support, ingen varning eller ban. jag rpade som vanligt och gjorde inga regelbrott samt skjöt inte alls. en kväll tänker ja gå ig o rpa lite men ser att jag blivit bannad. jag hinner se att 320 tagga mig och jag blev bannad från dcn. jag fick sånna skuldkänslor o ångrar mig rkt mkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel, att ja va så dum att lägga ut montage där jag snacka skit om servern. jag tror inte montaget var det värsta, utan det var att jag snackade skit. o detta uppmuntrar andra att snacka skit o förnedra servern. philip, en sista chans kom igen har vart bannad ett tag nu. många som blir blackade kommer tillbaka efter nån överklagan, men det är ditt beslut och jag kommer inte lägga press. det är upp till dig som sagt och det är inget jag kan göra åt nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av watan2018w men unbannad direkt efter. I det scenariot riktade jag på en öppen gata klockan 3 på natten med mask osv. Jag skjöt inte heller. Ville göra ett bra scenario där båda partena kunde ha kul. När jag kidnappar folk brukar jag skriva /me tömmer skotten på vapnet, istället för att direkt ta den. Jag låter de även ha en chans att leva. Men som sagt lärde jag mig av det och begick det aldrig igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skita i att lägga ut montage, om ja ska va ärlig så vet ja inte ens vrf jag gjorde det. därmed gjorde jag det värre genom att snacka skit och smutskasta servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? så klart, vene hur ja ska visa att jag lärt mig men de gäller att du tror på mig. kommmer aldrig göra likadant igen o de är ja säker på, ber ba om en sista chans så kan du se att ja it komemr göra nåt dumt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja så klart, philip tänk på de berej. har väntat ändå ett tag nu, har lärt mig o ångrar mig. jag var en aktiv spelare och inte spelat på nån annan servern även om ja kunde. en sista chans de allt ja frågar om. gör ja minsta lilla så kan du blacka mig igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka