Nekad 22rez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

22rez

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199424519030/

Ditt Hex-ID: 11000015746bb76

Vad är din discord tagg? 22rez

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-11 192914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 valde att banna mig eftersom att jag la ut montage samt förnedrade servern på ett väldigt negativt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade lagt ut montage på youtube eftersom att jag va en idiot då och ja erkänner de, de va dumt gjort av mig. Anledning till att jag lade ut montage var egentligen int för att smutskasta och snacka skit om servern. Det var de grova fel jag gjorde, sen vet jag att de va barnsligt av mig att lägga ut montage oavsett.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt på något sätt alls. Jag vet att jag gjorde fel som snackade skit, jag erkänner. Däremot en sak jag inte visste var att man inte fick lägga upp montage, jag ser montage läggas upp dagligen och i mina montage såg jag inga grova fel. de första montagen skrev jag att det inte skjuts så mke o alla scenarion hade socialt grund från början samt många klipps var från scenario. Men det jag gjorde fel var att smutsakasta mot slutet. Det var mitt fel till 100% och jag har tagit ner dom för att visa respekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad av watan2018w men unbannad direkt efter. I det scenariot riktade jag på en öppen gata klockan 3 på natten med mask osv. Jag skjöt inte heller. Ville göra ett bra scenario där båda partena kunde ha kul. När jag kidnappar folk brukar jag skriva /me tömmer skotten på vapnet, istället för att direkt ta den. Jag låter de även ha en chans att leva. Men som sagt lärde jag mig av det och begick det aldrig igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att it ha ens tanken på att lägga ut montage, dessvärre att smutskasta en server där jag haft väldigt kul under min tid när jag rollspela. Unive e inte en skottserver, sen början har jag haft kul o ser unive som en server där många kan komma samman och ha roligt med varandra. De var även drf jag börja på unive, de va den aktivaste, roligaste o bästa server som ja spelat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut att inte ens tänka på att smutskasta servern på nåt sätt o även tänka på min bror o hur de påverkar han. nu är han bannad o kan inte avklara sin test medlem pga mig o mina handlingar. vill ha en sista chans för att visa va ja går för och inte är problemspelare. jag smutskasta servern eftersom personliga skäl o ja va inte på humör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? upp till 100%. Jag vet att det ser ut som att jag inte anstränger mig, men är inte så bra på att beskriva så utförligt som möjligt. Vill bara bevisa på nått sätt att ja kan bete mig och det var bara ett väldigt sotrt o dumt misstag jag begick.

Senast ändrad:
ge mig bara en till chans så bevisar ja att inte ens minsta lilla kommer hända igen, nånsin o ni kan lita på mig. har vart en lojal medlem sedan 2021 och haft bara runt 20 bans på denna tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka