Accepterad 22k_enter | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B__agheera

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965324672/

Ditt Hex-ID: 11000013be7fb80

Vad är din discord tagg? 22K_enter/alexander petter#5941

Vem var det som bannade dig? Dralle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när dem kolla på mig så kanske de såg ut som om jag krockade och sen bara sprang jag ut men min vän sa att de var desync och då ska man ju inte rpa på det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde och vi krockade för mig men så sa min vän att de var desync och efter som att det har varigt typ 5 stora desyncar idag så är det inte konstigt att de var det denna gång med jag har till och med klipp på en av desyncarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej och Ja efter som att han kanske inte så desyncen men de var ju bra om det vore äkta

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla har varigt typ felban en gång där jag fail rp men de var när jag var ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag vet inte vad jag hadde kunnat göra annerlunda antingen rpa på desync vilket man inte ska eller bara rpa som om inget hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kanske rpa på desync eller asså som sagt så är det lite svårt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka