Nekad 22k_enter | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B__agheera

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexnader lindqvist

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Vad heter du på discord? 22K_enter/alexander petter#5941

Ditt Hex-ID 11000013be7fb80

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Jag äger ingen ped

Vilken ped ansöker du för? Gangster

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter alexander petter och är född år 2000 och är Boss över Loco syndicate och är en tuff kille men stora tankar över Loco men på samma gång är han en goo kille som kan stå lungt och prata med andra gäng. På sin fritid gillar han att pyssla med bilar och att sälja och köpa dem. Hans familj har inte varit vid hans sida och det är därför han starta gäng för att få en ny familj att älska och göra vad som hälst för. Han har många vänner nu och ser dem som hans familj han känner sin älskad för första gången på år.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag har en hög rp nivå och bryter alldrig karaktär. Jag spelar inte för pengar utan för rp'n skull då vissa andra spelar för att få de snygaste och dyraste bilarna. Jag gör allt i min makt för att alltid höja min rp nivå men även anndras. Och att ha ped skulle värkligen maxat min rp

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped för att bli igänkänd av folk men mäst för att det skulle ökat Alla i Loco syndicate's rp nivå så otroligt mycket och min over all

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att höja min rp så mycket som bara går och vara en boss som man kan vara stolt över och se upp till vilket man i mina ögon inte kan om man har samma gubbe som alla andra i gänget/stan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka