Nekad 21valentino | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

21valentino

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550462618/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec87a9a

Vad är din discord tagg? 21valentino

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 213804.pngSkärmbild 2024-07-30 213818.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 1. Jag tog ngn i TH på piren när de inte va någon där och jag tänkte att de inte går under suntförnuft, Eftersom där inte va ngn! 2. Jag har visst kriminell roll! De bara att jag är bannad ur krim dcn av ngn anledning vilket jag märkte när ja skulle joina den vid uppköpet, Och jag är bannad på ett gammalt konto men de kopplat till detta på något sätt! Och jag har gjort banöverklagan för krim dcn samt gjort banöverklagan men får inget svar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fråga om en grabb ville köpa vapen, Sen gick vi bakom ett hörn för att snacka, Då drar vi upp vapen och rånar han, Sen när vi kommit tillbaka till piren, parkering, så fortsatte han va kaxig, Men vi tänkte skiti, Sen när vi skulle köra därifrån, Så sa han ngt, kommer inte riktigt ihåg, Då hoppar jag ut och tar han i TH och ja tittade innan så där inte va ngn, och där va inte ngn, Annars hade jag såklart inte gjort de då de går under suntförnuft men eftersom där inte va ngn så borde de inte gå under suntförnuft, ja lovar där va inte ngn inom 500m

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde lite fel kanske, Borde kanske inte gjort de, Men asså enligt mig är de inte suntförnuft, Men ja måste såklart gå efter serverns regler då de är ni som bestämmer och sätter reglerna här, Och ja ber så hemskt mycket om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde terrordåd för typ 2 år sen, Men ja har växt upp och blivit mogen och ja gjorde banöverklagan för de, Och philip320 godkände, Sen en gång halvt staff dissa jag en staff. Som va lite lätt kränkt, Så då blev ja bannad från dcn, Men gjort banöverklagan för de oxå! Och philip320 godkände mig återigen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara åka därifrån och skita i vad han säger, Och ja vet ja gjorde lite fel, Hoppas ni förstår, Och de kommer aldrig hända igen, Men du vet jag rpar p att min karaktär har adhd så han blir väldigt lätt arg!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att skita i de, Och åka därifrån! Men krim dcn, De är fan nt mitt fel, ja håller på förfullt att veta vad som är felet, Men ingen svarar eller nånting! Så jag är visst krim, Fråga sj akmed, Va med i ett uppköp och han sa ja skulle kontakta högre uppsatta men ingen svarar pm så ja fick göra banöverklagan där dom svarar oftare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka