Nekad 21Mario/marredinpappa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

21Mario

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/

Ditt Hex-ID: 11000010a1b1ced

Vad är din discord tagg? marredinpappa

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 90030-6f356558665425fc952e7f953ae36170[1].webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag fuskat på andra servers, och att ni kanske tror att jag kan göra samma sak här på Unive. Jag förstår att ni vill skydda servern och att det är viktigt att hålla den rättvis. Jag vill bara säga att jag aldrig skulle fuska eller göra något som förstör här. Jag ångrar att jag fuskat på andra servrar och förstår nu hur det kan få mig att se dålig ut. Men här på Unive har jag alltid spelat schysst. Jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans att visa att jag kan följa reglerna och vara en bra spelare. Om ni vill hålla lite extra koll på mig så är det helt okej. Jag uppskattar ert arbete för att göra servern rolig och rättvis för alla, och jag hoppas jag får vara en del av det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill förklara vad som hände och hoppas att ni kan förstå mig. Jag var inne på Nordix och hade fusket igång där. Sen blev jag kallad till support för en annan sak. När jag delade min skärm råkade jag visa fusket. Jag tänkte inte att det var en stor grej eftersom jag bara använt det på andra servrar, inte på Unive. Jag vill vara tydlig med att jag aldrig har använt något fusk på Unive. Jag har flera klipp som visar när jag laddade ner fusket, och jag har också klipp som visar att jag RP:ade hela dagen på er server utan att använda något fusk. Jag förstår att det ser dåligt ut att jag har fusket på min dator, men jag har aldrig tänkt fuska hos er eller bryta mot era regler. Jag vet att jag gjort fel på andra servers och att det kan göra att ni inte litar på mig. Jag ångrar verkligen att jag fuskat på andra servrar och att det nu gör att jag ser dålig ut här. Det är viktigt för mig att spela rättvist och följa reglerna här på Unive, och jag hoppas att jag kan få en chans att visa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill förklara vad som hände och varför. Jag förstod inte att det inte var tillåtet att fuska på andra servrar som Nordix lall eller liknande. Därför tänkte jag inte på att det kunde vara ett problem när jag råkade visa fusket i supportens skärmdelning. Jag trodde inte det spelade någon roll eftersom jag aldrig använt fusket på Unive. Jag vill be om ursäkt för detta. Jag har alltid försökt sköta mig och hålla en bra attityd på unive. Jag ser verkligen Unive som en server där jag vill spela rättvist och följa reglerna. Det här var också första gången jag använde något fusk överhuvudtaget, och jag förstår nu att det var ett stort misstag, även om det inte var på er server. Jag är en trogen unive spelare sedan 2020 och skulle aldrig fuskat där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit en väldigt lång paus och kom tillbaka till att spela för ungefär en vecka sedan, så jag minns inte allt så tydligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vill erkänna att jag borde ha undvikit att fuska helt från början, även på andra servrar. Jag förstår nu att fusk inte bara förstör för andra spelare, utan också skadar mitt rykte. Om jag hade tänkt på konsekvenserna hade jag aldrig laddat ner eller använt fusk alls. Jag ångrar verkligen att jag hamnade i den här situationen. Jag inser att mitt agerande gjort att ni kanske inte litar på mig, även fast jag aldrig har fuskat på Unive. I framtiden ska jag alltid spela rättvist och följa reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket efter att jag blev bannad. Det har fått mig att inse hur viktigt det är att alltid spela rättvist och följa reglerna, oavsett vilken server jag spelar på. Jag vill också vara tydlig med att jag endast fuskade på andra servrar, inte på Unive. Jag förstår nu att det jag gör på andra servrar kan påverka hur folk ser på mig, även om jag spelar seriöst här på Unive. Jag har lärt mig att fusk inte är värt det, eftersom det förstör för andra och kan få konsekvenser. Jag ser nu detta som en läxa och jag kommer se till att aldrig hamna i en sådan situation igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka