Nekad 2008olle | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2008olle

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 1213182435

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Nordvall

Vad är ditt discord namn? ollenordvall#6232

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en invandrare min pappa kommer från Afrika och flyttade hit sen träffade han min mamma. Sen gick åren och sen kom jag Melle Larsson och nu så är jag 21 år gammal och min pappa och mamma är skild. Mina intressen är fordon och golf min pappa lärde mig spela golf. Jag mår jätte bra för att jag har min mamma och pappa som ställer upp för mig när jag mår dåligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli mekaniker och hjälpa alla som behöver hjälp med bilen eller mc och för att jag ska kunna laga min bil själv. Eller skulle jag vilja bli egen företagare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en bra server det är bra att man måste vara medlem för att jobba som nånting riktig bra jobb så man inte bara kan lalla runt och inte göra nånting då är det bra att man måste vara medlem så att man bli av med medlemskapet om man ej sköter sig.

Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som sa att när jag börjar spela Fivem då ska jag spela på Unive för att den är bra för nybörjare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en jätte bra och trevlig mekaniker det är mitt mål i mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Typ att bli en mekaniker eller jobba på Vianor och se mycket människor som har olika stil på bilar och hår dom ska se ut det vill jag se allra mest att se folk glada när bilen är som dom vill att den ska vara

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, skulle aldrig svika Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka