Nekad 200 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

200

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: 110000150013ca8

Vad är din discord tagg? kyat123

Vem var det som bannade dig? siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (34).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag combat loggade för att jag ville inte ligga i ett underliggande scenario och dö och därför valde att istället clogga vilket jag inser efter var fel gjort men man får stå för det man gör jag skriver denna ban överklagan för att visa att jag kan bättre och vill försöka få en andra Chans. jag var stressad och visste inte riktigt hur jag skulle reagera när vi voltade jag hade inget konsekvens tänk med mig och tog risken att logga vilket jag ångrar att jag gjorde jag skulle lika gärna bara ge upp och låta dom vinna detta scenariot för att det ska vara kul för båda och inte bara för mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja du de va några som skött mott oss så jag skött tillbaka och sen så gick jag till detta tornet som ligger vid sandy flygplat. varför jag stavar fel så är de för att jag har dyslexi. s och sen lite senare efter jag hade gott iväg liteså kom dom igen och döda mig och jag tänkte inte riktigt till och jag bara logga vet att de varkligen va dumt men vill värkligen komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel å lärt mig till 1000% att man absolut inte får bryta någon regel å absolut inte CombatLogga Jag vill förstod direkt nör ja gjorde det att det var fel å Drf tryckte jag senaste position för jag ångrade mig å ville komma tbx t sinariot för jag vet att jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 10 bans men kommer inte ihåg dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte logga de va någ de dummast jag kunde göra skulle kunna ligga kvar då jag hade vänner uppe i tornet som skulle kunna ta mig till skjukan de va värkligen så dumt av mig och ångrar de så extremt mycket sorry värkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig logga igen de va dumt som fan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka