Nekad 200 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

200

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: 110000150013ca8

Vad är din discord tagg? kyat123

Vem var det som bannade dig? sigged

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (34).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Cloggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ska för klara jag va i sandy och sen kom de några som börja skjukta och dom va 3 jag död 2 och sen så dog jag och när jag då så klicka jag f8 och råka klicka enter jag hade quit inne där och de va inte menigen och jag ångrar mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en giltig ban eftersom jag borde inte cloggat de så dumt och förstör rpn grovt och jag ångrar mig som satans för jag har själv insett vilket fel jag gjort och redan tänkt om vad jag gjort och tagit lärdom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10 bans har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunna va med social för de första och sen inte logga vet att de va dumt men tycker de är så rolig rp på unive och är den bästa rp servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka