- Meddelanden
- 262
- Reaction score
- 16
Såhär var det jag och 5 andra åkte runt lite och chillade och tänkte köpa skott men när vi var vid vägen mot koksplocket finns det ett garage förarens spel frös så han kunde ej röra sig eller uppleva det vi såg då hans spel frös och då kom det bara helt random upp 2 gsf bilar eller som vi ana var dem eller deras allians dem stannar en hoppar ut och riktar på en bil med 6 pers i och innan dem andra bilen kom till platsen försökte jag hoppa ut men de blev typ buggat så de tog ett tag sen blev de som att jag fick quick enter fast dörren hande inget blockerat för så då hoppade jag ut exakt som den andra individen hoppa ut och valde att försöka försvara oss men sen dog jag och sen efter dem andra i bilen ej hoppa ut så valde då dem som hade riktat spreya ner bilen och efter närr vi låg döda sa "nico - viktorviktor - gsf boss" bär upp dem här och dumpa dem dem här är horungar allihopa till oss döda som också är ett regelbrott jag är ej här för försöka sätta dit dem eller nått men i den stunden skedde de regelbrott från båda sidorna men känns som att åtgärderna tycker jag var lite hårda då jag antog de bara var 2 personer från vårat parti som fick åtgärder och jag fick ej så milda