Accepterad 2.clockkk | Medlem ansökning [Limpan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2.clockkk

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? 2.clock

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Dalo, o Jonas har en Mamma, Pappa, Stor Bror, Jonas har varit med något jätte hemskt
de som hände med jonas// Jonas bror Ali har alltid varit en kaksig person mott andra människor i staden o varit misstänkt för våldteckt,
så Ali är e jätte agressiv person. Jonas var ute en gång med sin hund pelle och hans stor bror, dom gick o gick o, därefter såg Ali allstå Jonas stor bror Ali såg en person som han hatade o den personern följde efter Ali o hans familj Jonas, Pelle. Ali bestämer sig för att ignonera personern men han förföljer ali med en BMW M5 i en långsam tackt, Jonas Blir lite rädd o medans Hunden Pelle skäller lite för mycket på Människan i BMW M5an
Ali vänder sig mot bilen o säger eyy vad vill du med agressiv röst
mannen svarar// vad jag åker runt lite i min nya bil varför är du så fucking arg Ali
Ali svarar aa men sluta följa efter oss gå här ifrån
Mannen suckar o börjar köra fram till en parkering som Ali går åt
Jonas frågar sin bror Ali vad är de som händer, Ali svarar inte
Men då hoppar mannen ut ur bilen o skjuter 3 skott på Ali Pang, Pang ,Pang

Jonas blir rädd o får ner fallande tårar medasn han springer fram till ali
Jonas säger nej nej Ali dö inte Ali dö inte snälla
Pelle hunden skäller o skäller, Jonas ringer sin pappa o förklarar vad som har hänt ambulansen kommer i ful fart o tar in
Ali till sjukhuset. Sjukhuset medlar till Alis familj att ni får svar imorgon. Nästa dag Jonas vaknar ut sängen o går till sin pappa
o säger lever Ali,
Pappa svarar tyvär han dog dom kunde inte rädda han skottet åkte in i ryggen o nästan in till hjärtat. de var händelsen
om Jonas liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är inte här för makt o pengar// eller skut and loot, jag är här för serös RP o ser fram i mott att bli bra RPARe
men kommer bidra med extremt bra RP inga Regelbrott osv även är jag aktiv Spelare som kommer bidra med mycket bra grejer i framtiden kanske jag blir polis eller kriminell något av både vet it vilken, båda är roliga att vara men de blir nog kriminell. Jag kommer bidra med social RP på servern
o ha kul ingen ska kommer ta allt seröst vara aktiv person kanske köpa krim senare elr
bli polis. Även birdrar jag med bara postetiva saker!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Meningen i ett sonario är inte hela tiden att vinna de är att ha kul på servern, man behöver inte alltid vinna i sonarion eller osv,
säg te.x du blir stannad av en polis o polisen hinner ta dig ifall du rymmer fine brösta de o gå vidare man behöver abslout inte vinna ett sonario så länge de blir kul. men jag ska köra de bästa för borda så RP nivån blir
rolig att RP sig på

Hur hittade du Unive? de började med att mina vänner sa till mig att jag skulle börja på servern innan dess har jag kört lite på swewaev men vill börja på denna servern såg att ni har många spelare o tar allt seröst som en social RP server så jag passade på att komma hit göra en ansökan om medlem, o sen kanske köpa krim eller bli polis, jag har ju kört på unive sedan tidigare vill ju nu bli medlem o sen köpa upp krim, så jag är ju tbx till unive

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Senast ändrad:
Du har 24 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka