Accepterad !.2𝓡𝓔𝓐𝓛 | Medlem ansökning [Volle]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Scott

Vad Ă€r ditt discord namn? đ“šđ“·đ“ȘÌˆđ“Źđ“Žđ“ź#2572

Vad Àr ditt födelsedatum? 15 Mars 2009

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Leo Borg Och Àr 40 Är gammal. Leo Àr född den 17:e oktober 1982 i SkellefteÄ Men har tidigt i sitt liv flyttat till stockholm och blivit uppvÀxt dÀr. Leo har trÀnat bort sin norrlÀndska dialekt men den dyker upp dÄ och dÄ. Leos familj bestÄr av hans Mamma Nathalie, hans Pappa Daniel, och hans tvÄ lillesystrar Marie och Annika. Leo Àr en ganska sur person överlag som gillar Musik, Rap NÀr Leo var liten sÄ var han mobbad frÄn 2:an till 4:an. En hÀndelse i Leos liv var nÀr Leo gick i 3:an, dÄ skulle Leo gÄ till skolan nÀr det kom nÄgra killar som var nÄtt Är Àldre Àn han och tog hans vÀska. DÄ fick Leo nog av allt mobbning han har vart med om och tog sin hemma nyckel och svingade och högg en av mobbarna. NÀr Leo kom till skolan sÄ hade mobbarens Àldre kusin fÄtt höra om vad som hÀnt och gick fram till Leo och tryckte upp han mot vÀggen. Han sa till Leo att om han skulle göra nÄtt mer mot hans slÀkt sÄ skulle han slÄ ihjÀl Leo. DÄ blev Leo sÄ ledsen och rÀdd och sprang hem till hans pappa och berÀttade vad som hÀnt. Efter ett tag sÄ Äkte Leo och hans pappa Daniel till skolan och tog ett snack med bÄde mobbarens kusin och mobbaren sjÀlv. Nog frÄn den hÀndelsen. Leo blev diagnotiserad med ADD nÀr Han var 11 Är gammal. Annars Àr Leo intresserad av att va ute med sina kompisar och göra bus med de. Han Àr Àven intresserad av

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer göra roliga scenarion frÄn bÄda sidor t.ex frÄga omn tillstÄnd att fÄ öppna typ en kiosk eller matvagn om de gÄr bra Ä sÄ kan jag ish skaffa ett jobb dÀr

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska va kul frÄn bÄda sidor Ä ingen direkt makt rp

Hur hittade du Unive? Madsix bjöd in mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka