Nekad !.2𝓡𝓔𝓐𝓛 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425629927/

Ditt Hex-ID: 1000011bbce4e7

Vad Ă€r din discord tagg? !.2𝓡𝓔𝓐𝓛#2572

Vem var det som bannade dig? 320Master frÄn FiveM Philip320 frÄn Dcn

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: Bannad.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Vet att de va server diss

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag Ä nÄgra av mina kompisar körde Sanning eller konka sÄ valde jag konka sÄ sa min vÀn att jag sku skriva i Dcn att "unive Àr bÀst" Ängrar de vÀldigt mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel fast tÀnkte inte att detta sku hÀnda Ä jag ber jÀtte mycket om ursÀkt kommer aldrig göra detta igen men vart tvingad ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt kommer aldrig göra de igen

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. StÄr att jag har blivit de fast kommer inte ihÄg att jag sku ha blivit bannad Fast jag har lÀrt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt nej kommer inte skriva de Ä kanske bara skippat den sÄ att jag inte hade fÄtt dom hÀra konsekvenser

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Att aldrig göra om det Ä att vara mogen Ä att man ska bete sig

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka