Accepterad 1zey | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1zey

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199182136105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilgot

Vad är ditt discord namn? 1zey | The Albos#1315

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Bergqvist och han är 24 år gammal dvs år 1998-3-4. När Frank växte upp så hade han det väldigt tufft i skolan för att han ville bli som sin brorsa Hugo som hade tjänat mycket pengar genom kriminella vägar men det visste inte Frank så han fortsatte att vela vara som sin brorsa och när han försökte vara lika cool som Frank tyckte att Hugo var så slutade det med att Frank inte kom till skolan så ofta. På grund av att han inte var i skolan så mycket så resulterade det att han inte kunde lära känna någon och den enda personen som Frank hade kontakt med var Hugo. Eftersom Hugo var väldigt upptagen hela tiden så behövde Frank klara sig själv. Sen en dag så hörde han att sin mobil ringde och när han svarade så var det nån som jobbade på ett sjukhus och den här personen sa att hans brorsa Hugo hade vart med i en skottlossning och dog. När han fick höra det så trodde han att det inte var sant men när han åkte till sjukhuset så såg han sin brorsa ligga död med en skottskada i pannan. Frank sprang iväg med ilska och började gå mot dom kriminella vägarna för att han ville hämnas mot dom som dödade hans brorsa. Han fick besök av några personer när han satt på en bänk och dom undrade om han ville gå med i deras gäng och dom visste vilka som dödade hans brorsa och Frank tvekade inte alls för det ända han ville var att hämnas på dom som dödade hans brorsa. Franks känslor har vart som när Hugo levde det var bara i början som han var ledsen för han visste att han någon gång skulle hämnas på dom som dödade Hugo och han tänkte att han inte har det lika stressigt där uppe i himlen som här nere. Frank har oftast vart intresserad i musik för det har hjälpt honom i många stunder och han gillar att variera på det hans lyssnar på. Sen om han inte har något att göra så brukar han lyssna på melodikrysset på radion.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med väldigt bra rp för jag har mycket erfarenheter t ex jag har 264 timmar på fivem. Och jag kommer inte vara någon dålig kriminell heller och inte göra som andra att kidnappa folk kors och tvärs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög RP nivå och ett gott skratt, men även med roliga men seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna ett scenario utan att det är bra att inte vinner ett scenario men om då förlorar ett scenario så ska man utveckla scenariot och göra det roligt för alla.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och dom sa att det var en super bra server och jag tycker det ser väldigt roligt ut när jag kollar på streamers t ex drobz och lexty .

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka