Nekad 1zey | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1zey

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182136105/

Ditt Hex-ID: 110000148d44329

Vad är din discord tagg? 1zey | The Albos#8840

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-21 165126.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom såg att min hp var på fullt och allt sånt men för mig så såg jag skärmen när man är död där alltid är grått och sen så stod det du kommer kunna respawna om 5 min osv. Så det var för att dom trodde att jag ljög.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade dött för att jag drunknade i vattnet sen så respawnade och hamnade i sjukhuset men sen så såg jag på min skärm att jag fortfarande var död och den här skärmen som kommer upp när man dör och det blir grått.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag trodde att jag fortfarande var död för att jag såg döds skärmen men det var jag inte och det listade jag ut efter jag hade skickat reporten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidiagare iallafall vad jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade tänkt noggranare och kollat på min hp och skickat reporten när jag var helt säker på att jag var död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska skicka reports innan man är 100% säker på att något är fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Nekad, du blev bannad eftersom du skriver att du "dog när du spawna" - I själva verket skall din karaktär vara medvetslös, eftersom han drunknat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka