Nekad 1ZaK | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ZaK

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114769630/

Vad är ditt namn i verkligheten? isak borg anré

Vad är ditt discord namn? 1ZaK_YT#7095

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Svenson och är intresserad i sjukvård och sång min a talanger är att jag kan sjunga bra och är att jag gör allt på 110% jag ler vardag och är en persons som skulle ge sjös till någon som inte har bill.
Jag prioriterar andra före mig skälv och gör alla runt mig glada det är vem min karaktär är och jag går in i role play så hårt att det känns som om det är mig skälv.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli White listad för att RP är som mitt liv och när RP blir kull och man kan göra det roligare so vill jag göra det roligare så villa jag göra det roligare för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle vilja bli whitelistad för jag skull vilja bli ägare av ett företag eller jobba inom sjukvården.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli en företags ägare och vän med alla

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag tycker det är onödigt att spela på en annan server än Sveriges bästa server

Nekad, Utveckla "Berätta om din karaktär" "Varför ska just du bli whitelistad?" och "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka