- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114769630
Vad är ditt namn i verkligheten? isak borg anré
Vad är ditt discord namn? 1ZaK_YT#7095
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Isak Svenson han är 21 år han gillar att vara med vänner och familj
han växte upp utan föräldrar och tåg hand om sina syskon.
det var då han lärde sig att inget är omöjligt om man arbetar hort.
han har känslor för folk män vågar inte säga det till dom.
när han växte upp lärde han sig att ta hand om folk så det är hans mål.
han är intresserad i musik och han vill var vän till alla. ❤
Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag skall bli White listad för att jag har bra RP nivå och få banns.
när jag spelar RP så gör jag det moget och seriöst.
jag gör aldrig FRP.
och har massa idéer för att göra Unive bättre T.ex. att dom kan fixa ett Uber system
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill skaffa jobb och delta i RP känslan för jag känner mig bekväm av att prata som om det vore verklighet. jag har levt i servern länge nu och har en full trimmad Bugatti Veyron utan att varit White listad och vill ta det till nästa steg
Hur hittade du Unive? jag spelar GTA V och ville spela GTA Roll Play så då tittade jag på servrar och den här såg bra ut. för innan såg jag på tik tok och det värkar roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inget specifikt mål med min RP men antar att det kan vara att jag ska inte få en FRP bann.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? isak borg anré
Vad är ditt discord namn? 1ZaK_YT#7095
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Isak Svenson han är 21 år han gillar att vara med vänner och familj
han växte upp utan föräldrar och tåg hand om sina syskon.
det var då han lärde sig att inget är omöjligt om man arbetar hort.
han har känslor för folk män vågar inte säga det till dom.
när han växte upp lärde han sig att ta hand om folk så det är hans mål.
han är intresserad i musik och han vill var vän till alla. ❤
Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag skall bli White listad för att jag har bra RP nivå och få banns.
när jag spelar RP så gör jag det moget och seriöst.
jag gör aldrig FRP.
och har massa idéer för att göra Unive bättre T.ex. att dom kan fixa ett Uber system
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill skaffa jobb och delta i RP känslan för jag känner mig bekväm av att prata som om det vore verklighet. jag har levt i servern länge nu och har en full trimmad Bugatti Veyron utan att varit White listad och vill ta det till nästa steg
Hur hittade du Unive? jag spelar GTA V och ville spela GTA Roll Play så då tittade jag på servrar och den här såg bra ut. för innan såg jag på tik tok och det värkar roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inget specifikt mål med min RP men antar att det kan vara att jag ska inte få en FRP bann.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte