Nekad 1ZaK | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ZaK

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114769630

Vad är ditt namn i verkligheten? isak borg anré

Vad är ditt discord namn? 1.Z#7095

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter isak borg och är 23 år, isak är en helsvensk och kristen inte döpt än.
som liten gillade isak att leka med bilar det ledde till ett bilintresse som tonåring han kunde mycket om bilar men bilar är inte hans enda intresse för han gillar basket.
basket är en rolig sport som många kan spela sa han mycket i hans uppväxt.
han är bra på att komma på ideer och han var bäst i klassen på problemlösning.
isak är inte blyg och är bra med att få vänner, men han vet när man ska gå och när man ska vara med.
isaks känslor är speciella han är inte kär i någon och något
men han gillar att vara med vänner och han kan sjunga och rappa

avrundning isak är en skön kille som är intresserad i musik sport och bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker jag ska bli det för jag spelar med bra rp nivå jag har 100 tim på servern som ikke medlem. jag är en mogen 13 åring som är snart 14 och jagf känner folk i unive som tycker jag är en skönkille. tex maximilan som jobbar på marja

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev intreserad av unive för jag titta på yt och såg gta rp som såg roligt ut för att jobba som polis, försäljare, sjukvårdare och lite sånt. så jag tästade dom vanligaste engelska serverna och insåg hur svårt det var att prata engelska och så sökte jag: SWE rp fiveM på yt och så såg denna efter det har det altid varit kul oh inntresant på denna srever

Hur hittade du Unive? genom maxi på marja

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få så hög rp nivå och så lite banningar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att leva så om jag skulle leva i verklig heaten, jag har inget mål direkt jag vill mest se vart allt tar mig t.ex. om jag blir intreserad att vara polis under spelets gång eller kriminell

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inga RP servar men ibland lite driftig servrar

Bra ansökan men utveckla varför du ska bli medlem och dina mål!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka